OGŁOSZENIE
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W JAROCINIE
poszukuje kandydatów na stanowisko (umowa - zastępstwo):
inspektor Zespołu Wspomagającego KPP w Jarocinie
WYMIAR ETATU: 1
LICZBA STANOWISK: 1
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Komenda Powiatowa Policji, ul. T. Kościuszki 29, 63-200 Jarocin
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY:
· sprawdzanie i opracowywanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym,
· prowadzenie obsługi kasowej Komendy,
· sporządzanie list wszelkich dodatkowych należności,
· prowadzenie ewidencji ilościowej składników majątkowych, ich wybrakowanie i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
· realizowanie uprawnień policjantów do świadczeń finansowych związanych z prawem do lokalu mieszkalnego oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie właściwości Komendanta w sprawach mieszkaniowych,
· wykonywanie czynności wynikających z postępowania z pojazdami usuniętymi w trybie administracyjnym.
WYMAGANIA ZWI¡ZANE ZE STANOWISKIEM PRACY:
WYMAGANIA NIEZBÊDNE:
· wykształcenie: co najmniej średnie,
· rodzaj wykształcenia: ogólne,
· doświadczenie: 1 rok na podobnym stanowisku,
· posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
· korzystanie w pełni z praw publicznych,
· nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· posiadanie nieposzlakowanej opinii.
POZOSTAŁE WYMAGANIA NIEZBÊDNE:
· znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
· wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- biegła znajomość obsługi komputera.
INFORMACJE O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:
- charakter pracy: biurowa,
- czynniki uciążliwe dla zdrowia: brak,
- czynniki szkodliwe: brak.
INFORMACJE O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSóB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W URZÊDZIE:
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- życiorys i list motywacyjny, z powołaniem się na numer ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM,
- kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych.
Dokumenty należy składać w terminie do 06.11.2015 r. pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji
ul. T. Kościuszki 29
63-200 Jarocin
INNE INFORMACJE:
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 62 749 83 25.
- zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia osobistego udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.