Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Naczelnika WPiRD KPP w Jarocinie

Data publikacji 29.08.2014

OGŁOSZENIE Nr 1/2014

KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W JAROCINIE

z dnia  29 sierpnia 2014 r.

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko

Zastępcy Naczelnika Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Jarocinie

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko zastępcy naczelnika Wydziału Prewencji     i Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Jarocinie ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

 

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:

 

1)     w zakresie wymagań formalnych - spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca  2007 r. w sprawie wymagań  w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 r., Nr 123, poz. 857 z późniejszymi zmianami);

2)     w zakresie wymagań pożądanych:

a)    mający co najmniej 10 - letni staż służby w Policji,

b)   mający co najmniej 5 - letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem;

3)               w zakresie wymagań dodatkowych:

a)    posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub

b)   posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu prawa, administracji lub ekonomii.

 

§ 2.

 

Oferty kandydatów powinny zawierać:

 

1)               CV i list motywacyjny;

2)               kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);

3)               potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

4)               koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne;

5)               oświadczenia kandydata – pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;

6)               oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym           z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;

7)               kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

8)               kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu).

 

§ 3.

 

Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:

1)        nadzorowanie i organizowanie służby patrolowo – interwencyjnej;

2)        dowodzenie zorganizowanymi działaniami Policji z zakresu imprez o charakterze masowym, katastrof, awarii technicznych oraz działań pościgowych;

3)        nadzorowanie działań Nieetatowej Grupy Realizacyjnej, Nieetatowego Pododdziału Prewencji i Nieetatowej Grupy Rozpoznania Minersko – Pirotechnicznego;

4)        nadzorowanie prawidłowości wprowadzania danych do SWD oraz zatwierdzanie              i kontrola formularzy statystycznych systemu SESPOL wg właściwości wydziału;

5)        modyfikacja i nadzór nad dyslokacją sił i środków podległych policjantów w SWD;  

6)        sporządzanie, wprowadzanie oraz aktualizacja grafików służby podległych policjantów w SWD;

7)        wprowadzanie danych do elektronicznego systemu PRIM,

8)         przygotowywanie planów akcji i operacji policyjnych,

9)        prowadzenie czynności wyjaśniających przed wszczęciem postępowania dyscyplinarnego;

10)    prowadzenie postępowań skargowych;

11)    kontrola i nadzór z zakresu nakładania mandatów karnych i ich rozliczanie.

 

§ 4.

 

Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w Komendzie Powiatowej Policji, ul. T. Kościuszki 29, 63-200 Jarocin, w terminie do dnia 15 września 2014 r., z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko zastępcy naczelnika Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać”

 

§ 5.

 

Dodatkowe informacje dotyczące zasada prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Komendzie Powiatowej Policji, ul. T. Kościuszki 29, 63-200 Jarocin, tel. 7755 325 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.

 

 

§ 6.

 

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 15 października 2014 r.

 

 

 

    KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

          W JAROCINIE

 

mł. insp. Krzysztof RZEPCZYK

Powrót na górę strony