Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Naczelnika WPiRD KPP w Jarocinie
OGŁOSZENIE Nr 1/2014
KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W JAROCINIE
z dnia 29 sierpnia 2014 r.
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Zastępcy Naczelnika Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Jarocinie
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko zastępcy naczelnika Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Jarocinie ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:
1) w zakresie wymagań formalnych - spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 r., Nr 123, poz. 857 z późniejszymi zmianami);
2) w zakresie wymagań pożądanych:
a) mający co najmniej 10 - letni staż służby w Policji,
b) mający co najmniej 5 - letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem;
3) w zakresie wymagań dodatkowych:
a) posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub
b) posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu prawa, administracji lub ekonomii.
§ 2.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
1) CV i list motywacyjny;
2) kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
3) potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
4) koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne;
5) oświadczenia kandydata – pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;
6) oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;
7) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
8) kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu).
§ 3.
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
1) nadzorowanie i organizowanie służby patrolowo – interwencyjnej;
2) dowodzenie zorganizowanymi działaniami Policji z zakresu imprez o charakterze masowym, katastrof, awarii technicznych oraz działań pościgowych;
3) nadzorowanie działań Nieetatowej Grupy Realizacyjnej, Nieetatowego Pododdziału Prewencji i Nieetatowej Grupy Rozpoznania Minersko – Pirotechnicznego;
4) nadzorowanie prawidłowości wprowadzania danych do SWD oraz zatwierdzanie i kontrola formularzy statystycznych systemu SESPOL wg właściwości wydziału;
5) modyfikacja i nadzór nad dyslokacją sił i środków podległych policjantów w SWD;
6) sporządzanie, wprowadzanie oraz aktualizacja grafików służby podległych policjantów w SWD;
7) wprowadzanie danych do elektronicznego systemu PRIM,
8) przygotowywanie planów akcji i operacji policyjnych,
9) prowadzenie czynności wyjaśniających przed wszczęciem postępowania dyscyplinarnego;
10) prowadzenie postępowań skargowych;
11) kontrola i nadzór z zakresu nakładania mandatów karnych i ich rozliczanie.
§ 4.
Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w Komendzie Powiatowej Policji, ul. T. Kościuszki 29, 63-200 Jarocin, w terminie do dnia 15 września 2014 r., z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko zastępcy naczelnika Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać”
§ 5.
Dodatkowe informacje dotyczące zasada prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Komendzie Powiatowej Policji, ul. T. Kościuszki 29, 63-200 Jarocin, tel. 7755 325 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.
§ 6.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 15 października 2014 r.
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI
W JAROCINIE
mł. insp. Krzysztof RZEPCZYK