Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Potrzebujesz notatkę ze zdarzenia drogowego? Skorzystaj z poniższego wzoru!

Data publikacji 26.05.2020

Byłeś uczestnikiem zdarzenia drogowego i potrzebujesz z niego notatkę? Nie musisz przychodzić do komendy! Możesz to zrobić przesyłając stosowną informację pocztą tradycyjną lub mailem. Wystarczy skorzystać z wzoru wniosku o jej wystawienie. W poszczególnych polach wpisz odpowiednie informacje. Gotowe pismo (wraz z załącznikami) wyślij na adres pocztowy lub mailowy komendy.

Jeżeli nie będą Państwo mogli osobiście odebrać sporządzonej notatki z komendy, wysyłając wniosek należy podać adres zwrotny (także mailowy - jeśli w tej formie chcemy ją otrzymać). Ponadto do wniosku należy załączyć potwierdzenie dokonania opłaty za wydanie notatki informacyjnej ze zdarzenia drogowego. Opłatę należy wnieść na poniżej podane konto (Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłatach skarbowych Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zmianami)

Numer konta Urzędu Miejskiego w Jarocinie: SANTANDER BANK POLSKA 19 1090 1131 0000 0000 1300 1880

Wpłata za wydanie notatki wynosi 17 zł.

 Jednocześnie informujemy, że na podstawie art. 25 ust. 1 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej, zakłady ubezpieczeniowe otrzymują w.w zaświadczenie bez obowiązku ponoszenia opłaty skarbowej.

 

Pliki do pobrania

  • 284.49 KB
Powrót na górę strony