Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE

Data publikacji 29.10.2015

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W JAROCINIE

poszukuje kandydatów na stanowisko (umowa - zastępstwo):

 

inspektor Zespołu Wspomagającego KPP w Jarocinie

WYMIAR ETATU: 1

 

LICZBA STANOWISK: 1

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Komenda Powiatowa Policji,  ul. T. Kościuszki 29, 63-200 Jarocin

 

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU PRACY:

·       sprawdzanie i opracowywanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym, 

·       prowadzenie obsługi kasowej Komendy,

·       sporządzanie list wszelkich dodatkowych należności,

·       prowadzenie ewidencji ilościowej składników majątkowych, ich wybrakowanie            i zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami,

·       realizowanie uprawnień policjantów do świadczeń finansowych związanych z prawem do lokalu mieszkalnego oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie właściwości Komendanta w sprawach mieszkaniowych,

·       wykonywanie czynności wynikających z postępowania z pojazdami usuniętymi           w trybie administracyjnym.

 

WYMAGANIA ZWI¡ZANE ZE STANOWISKIEM PRACY:

WYMAGANIA NIEZBÊDNE:

·       wykształcenie: co najmniej średnie,

·       rodzaj wykształcenia: ogólne,

·       doświadczenie: 1 rok na podobnym stanowisku,

·       posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,

·       korzystanie w pełni z praw publicznych,

·       nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

·       posiadanie nieposzlakowanej opinii.

POZOSTAŁE WYMAGANIA NIEZBÊDNE:

·         znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,

·         wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych.

WYMAGANIA DODATKOWE:

- biegła znajomość obsługi komputera.

 

INFORMACJE O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:

- charakter pracy: biurowa,

- czynniki uciążliwe dla zdrowia: brak,

- czynniki szkodliwe: brak.

 

INFORMACJE O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSóB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W URZÊDZIE:

 

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

-        życiorys i list motywacyjny, z powołaniem się na numer ogłoszenia zamieszczonego              w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM,

-        kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,  

-        kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,

-        oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-        oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo   skarbowe,

-        oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

-        oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych.

 

Dokumenty należy składać w terminie do 06.11.2015 r. pod adresem:

 

Komenda Powiatowa Policji

ul. T. Kościuszki 29

63-200 Jarocin

 

INNE INFORMACJE:

-        dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:  62 749 83 25.

-        zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia osobistego udziału  w postępowaniu kwalifikacyjnym.

Powrót na górę strony